האחריות הכפולה שלנו
|
אנו עושים את כל שביכולתנו לבחור בקפידה את ספקי המוצרים המשווקים באתר ודואגים לכך שאתם כלקוחותינו,
במידה ובכל זאת נתקלתם בבעיה כלשהי במוצר או בשירות של היבואן במהלך תקופת האחריות*, פנו אלינו ואנו נדאג כי תקבלו את הטיפול הראוי לכם כלקוחותינו ונדאג במידת הצורך שהמוצר יתוקן ושהשירות הדרוש יסופק - ללא שום חיוב נוסף. *בכפוף להצגת תעודת אחריות של היבואן בתוקף, לתנאיה ולהגבלותיה ולהצגת חשבונית קנייה, לאחר שהבעיה לא נפתרה ע"י היבואן. לקבוצת אי-מול שמורה הזכות להפסיק את ההטבה בכל עת ללא הודעה מוקדמת. |
![]() |

